Grozs ir tukšs

Lego Education We Do 2 pamatkomplekts
WeDo2 - LEGO-WeDo-2-pamatkomplekts-1.jpg
LEGO education skolām
WeDo2 - wedo_2_core_007.jpg
WeDo2 - wedo_2_core_005.jpg
WeDo2 - wedo_2_core_001.jpg
LEGO Education WeDo 2.0 pamatkomplekts
WeDo2 - wedo_2_core_002.jpg
WeDo2 - wedo_2_core_003.jpg

Preces kods: 45300

LEGO® Education WeDo 2.0 Pamatkomplekts

Praktiskā mācīšanās iesaista skolēnus visos vecumposmos, veicina radošumu, rada kritiskās domāšanas prasmes, rosina karjeras izvēli – un tā ir tik aizraujoša!

LEGO® Education WeDo 2.0 komplektu veido 280 konstruktora elementi, kas motivē skolēnus sadarboties, konstruēt, risināt problēmas un pētīt, vienlaikus padziļinot STEAM (science, technology, engineering, art, mathematics) mācīšanos un attīstot 21. gadsimta prasmes.

€185.00 (Cena ar PVN)

Gatavu aktivitāšu, LEGO® detaļu un intuitīvu programmēšanas bloku kopums panāk, ka interaktīva un radoša mācīšanās ir vieglāka nekā jebkad agrāk – skolēni var nekavējoties pārbaudīt savu konstrukciju darbībā, tādējādi pilnveidojot savas problēmu risināšanas prasmes!

Konstruktors paredzēts sākumskolas vecumposmam (7+).

Ar vienu komplektu ieteicams darboties diviem bērniem.

Komplektā ietilpst:

  • 280 LEGO konstruktora detaļas dažādu gatavu uzdevumu izpildei, kā arī brīvai un radošai būvēšanai;
  • Smarthub kontrolieris, kas veic tam pievienoto sensoru un motora vadību saskaņā ar komandām, kuras tiek nosūtītas no datora vai planšetes, izmantojot Bluetooth 4.0 (bezvadu) savienojumu. Tāpat Smarthub realizē tajā iebūvēto gaismas efektu vadību;
  • Elektrodzinējs ar maināmu rotācijas ātrumu un virzienu;
  • Kustības sensors, kas ļauj konstatēt šķērsli vai kustību līdz 15 cm attālumā;
  • Slīpuma sensors, kas ļauj konstatēt konstrukcijas kustības vai to neesamību.

Kontrolieris darbojas no diviem AA tipa barošanas elementiem (nav iekļauti) un nodrošina ar enerģiju arī dzinēju un sensorus.

LEGO Education WeDo 2.0 programmatūru bez papildmaksas var uzstādīt gan datorā, gan planšetdatorā. Tajā skolēniem pieejami dažādas grūtības pakāpes konstruēšanas un programmēšanas uzdevumi.

Programmēšana notiek izmantojot vizuālus komandu un parametru blokus, tos savienojot noteiktā secībā ar vilkt un nomest metodi.

Savukārt pedagogiem šajā platformā pieejama zināšanu bāze un metodika, kā plānot un veikt darbu klasē.

https://www.youtube.com/watch?=15&v=bChj1Tx4SGc

https://www.youtube.com/watch?v=pW9qNiZT6U8

Apskatīt visus

Līdzīgi produkti

Apskatīt visus

Ja gribiet saņemt vērtīgus padomus, interesantas idejas, praktiskus pieredzes stāstus, kas palīdzētu efektīvāk izvēlēties risinājumus, sazinieties ar mums.